Tereptárgyak "szemétből"

2015. október 11. 18:36 - Serrath

Sziasztok!

 

Rég jelentkeztem már, de most van egy pár tereptárgyam, amit szeretnék veletek megosztani.

Tudom jól, hogy az internet teli van jobbnál jobb ötletekkel, de azért mindig jó egy újabb ötlet! Bár én is a külföldi ötletekből táplálkozok.

Úgyhogy első körben meg is osztok veletek egy fórum linket, aminek a nyolc oldalán csodálatos terepek vannak egyszerű alapanyagokból, jó csemegézgetést!

 

Az első ilyen "remekmű" egy bunker.

dsc_0044.jpg

dsc_0045.jpg

A fő alkotóelem egy router dobozának belső része. Azt hiszem merített papírból van, ez tölti ki a doboz üres részeit. Kiváló alapanyag beton építményekhez.
Több olyan része van sajnos, ami számunkra felesleges, vagy értelmetlen rész. Ezeket parafa segítségével fedtem el. bár lehet van jobb megoldás is, de ennek eléggé érdes a felülete ehhez.
Ezen felül pár megmaradt bitet, papírt használtam, és már mehetett is a festés. Bár nem egy extra minőség, az asztalon elég mutatós.

 

 A következő alkotásom három elemből álló drótkerítés.

dsc_0043.jpg

Az alapja egyszerű sztirol lap, azt hiszem 6 mm vastag, arra némi homok, pár kavics.
Az oszlopok egyszerű hurkapálcikák, a kerítés pedig fém szúnyogháló, szerintem egyszerű, mutatós, és a szúnyoghálót festeni se kell. 
Viszont egy kis kellemetlenség a szúnyogháló ragasztása. Nem a legjobb ötlet volt. Egy következő adagnál majd megpróbálkozok valami mással, ha bejön, megosztom veletek!

 

Parancsnoki sátor homokzsákkal és két tankcsapda.

dsc_0047.jpg

dsc_0046.jpg

MilliPut segítségével készítettem egy kis homokszsákos talpat pár bittel, de úgy eléggé snasznak találtam, hát raktam rá négy hurkapálca oszlopot és egy rongy darabot a tetejére. (A rongyot hurkapálca keret tartja)
A két tank csapda egy-egy Manufactorum megmaradt eleme, egyik festve, másik nyersen még. A következő elemekkel egész mutatós az asztalon!

 

Szögesdrót és csövek

dsc_0048.jpg

Három csődarab, egy alufólia szöve, összeragasztva, lefestve. 
A szögesdrótokhoz vágtam keretekből egyforma hosszú elemeket, némi homokkal ráragasztottam őket karton papírra, majd rá a szögesdrót, festés, és már kész is. Egyszerű, klassz, mutatós, és háborús feelinget kölcsönöz az asztalnak. A figuráknak meg 6+ mentőt :D bár én annyit se adnék rá, de a szabály az szabály :D

 

Hirtelen ennyi a felhozatal, később még jelentkezek tereppel, csak lassan haladok :D

Remélem lesz aki kedvet vagy ihletet kap majd.
Járjatok nyitott szemmel, egy modellezőnek minden szemét valami építőanyag, vagy egy tereptárgy alapja lehet!

Köszönöm a figyelmet!

serrath

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://warhammer40k.blog.hu/api/trackback/id/tr767957970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MeyilKree 2015.10.12. 00:56:24

Szia!
Örülök, hogy inspirált a link amit talaltam Pinterst-en.
Jol sikerültek, a szürke asztalon nagyon jól mutatnának!
süti beállítások módosítása