Orkizmus

2016. május 17. 18:44 - Serrath

Tisztelt Nagyközönség!

Rég nem jelentkeztem már semmi komolyabb konverziós vagy épp modellezős bejegyzéssel, így hát épp ideje volt némi orkolódásnak (Dani klubtársam után szabadon, bár ő a troccskolódás szót alkalmazza, de ez is érezhető orkok konvertálásánál :D )

Mielőtt rátérnénk a képekre, szeretném előre bocsátani, hogy tau játékosok számára sokkoló, vagy orkkoló képsorok következnek, szóval csak erős idegzetű grétör gód fanatikusoknak ajánlott, kik nem dőlnek nyomban railgunjuk-ba.

Az első képösszeállításunk 10 stormboyz-t és egy trukk-ot tartalmaz.

Nos mit is mondhatnék, én egyik dobozt se vettem meg, ez jól látszódik majd a képeken! :D (katt rá)

 

Miután túléltük remekműveim első, nagyobb áradatát, a következő pár képen megláthatjuk miféle csoda sereg is az ork. Elmondom mi volt a taktikám a két mek gun megalkotásakor. (Azon kívül, hogy nevezni akartam őket a második KMCS-re, amit Gery szervező úr azonnal keresztbe is húzott egy szabálymódosítással, ejj ejj ejj)

Egyszerű volt az elképzelés,fogtam két ig plasma cannon-t, és építettem köré valami szemetet. Nos, még pofás is lett :D Akinek nem tetszik, vegyen nagyon kreatívan eredetit :P

Ennyi lettem volna már ork fertelmeimmel. Akinek nem ment el minden életkedve, annak örömmel újságolom, hogy készül első ork babettásom is! :D

 

Köszönöm a figyelmet!

serrath

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://warhammer40k.blog.hu/api/trackback/id/tr118725926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása