Necron sereg OLCSÓN!

2010. július 07. 17:32 - gerry666

Mielőtt bárki bármit gondolna NEM, nem adom el a seregem mindössze a neten keresgélve ismét egy érdekes dologra leltem azért lepett meg mert nemrég ehez hasonló módon oldottam meg hogy csináljak 3 hevy destroyert meg pár scarbot( Jó rondák lettek szóval képet nem teszek fel róluk nem égetem magma ilyenekkel:P) Aki esetleg nem venné ki az összes figura keretből készült szóval némi talp meg pár keret és kész a necron sereg ami még baráti mecseken szerintem nyugodtan használható is:P

UI:Aki megmondja nekem mi akar lenni az a nagy valami ott hátul amit rektálisan megerőszakol egy bot kap egy gombóc fagyit:))

Szólj hozzá!
Címkék: sereg olcsón necron

A bejegyzés trackback címe:

https://warhammer40k.blog.hu/api/trackback/id/tr642136493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása