Legendás teszt SM ellen

2010. augusztus 26. 12:50 - dugo győr

A mai napon hihetetlen körülmények között értem el egy döntetlent.

Nem a hagyományos SM sereg állt fel ellenem. Lysander + Calgar, 10 SS+ThunderHammeres terminátor, 5 lövős termi, 7 sniper + Tellion, 6 assault marine és egy 10 fős tactical squad missile launcherrel állt fel a hosszú oldalon. Normál felállás, 1-1 objektíva. Én kezdtem majdnem középre raktam fel az objektívám, majd az 5 Battlewagon is felállt arcvonalban, az egyik a jobb oldalon egy templom mögött.
Az ellenfél a jobb oldalra pakolt, mely hiba volt, mivel így a 2. körben beértem volna a templom mögötti bw-vel. Megindultam mindennel. Ellenfél első körében előrejöttek az assault marine-ok és az 1 db power fistes 3db 6+-ból 3-mat megdobva, 3 penetrate után kirobbantotta a 20 boyom, akik közül 5 meg is halt. Az assault marine-okból is 1 db meghalt a robbanásban. 2. körömben assault marine-okat levágták a boyok, a warbossos meganobos wagon előre, kiszállás és megették a 10 fős tactical troopot (3 mentőből 2+-ra rontottam 2-t). A többi wagon irányba állt. A termiosztagok elérték nagynehezen a warbossékat és meghaltak. A waaaghra 3-at dobtam így csak 2 db boyom ért fel a sniperekhez (rohamra is 3...), így 8 db 4+-ból 0-át dobva meghaltak a boyok. A következő körben 40 boyyal rohantam be a 10 fős termiosztagot és lysandert. 36 mentőből 34-et (ez a roham körében), plusz
a 2*4 pw-ből jövő sebeket lementve 2 kör alatt meghaltak a boyok. 2 bw megmaradt így azok tudtak vitatni és így döntetlen lett a meccs.

Ezt a meccset a kockadobás döntötte el sajnos.

Nembaj lesz ez még jobb is.

Dugó

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://warhammer40k.blog.hu/api/trackback/id/tr442249342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása