És letudva a második!

2016. július 03. 11:15 - Serrath

Tisztelt Nagyközönség!

 

Lement a második Kelet-Magyarországi CSapatverseny is. Ezúttal Miskolc szervezésében.

Történt az, hogy négy szuperhavyhős füzesabonyi legény megindult az nagy városba megmutatni az ottaniaknak ki a legény a gáton!

Kicsit korábban indultunk, hogy késés ne legyen, így hát megálltunk kajáldázni Igor kedvéért, ami nagyon jót tett a gyomornak és csapatszellemnek is.

Mikor csattantunk a helyszínre lényegében már szinte mindenki jelen volt, ami jó, mert időben volt kezdés , nem volt semmi csúszás. És azonnal szembe is találkozunk az esemény legviccesebb momentumával, de ezt engedjétek meg, hogy a végén áruljam el :D

Az asztalon már mindenkit várt Kaba mester ajándéka a rendezvényre. Egy nagyon jópofa kis füzet minden játékosnak, mely tartalmazza a küldetéseket, a sereglistákat csapatok szerint, valamint minden csapatról egy jópofa kis történet a Kolmics bolygóért vívott csatározásról. Bízok benne, hogy megosztja veletek elektronikusan, mert nagyon is megdobta a hangulatát az egésznek. Csak javasolni tudom minden rendezvényszervezőnek, hogy nyugodtan utánozzon minket, a KMCS-t :D

Egyébként az ellenőrzött listákat itt bárki megtekintheti.

Én egy kéréssel álltam korábban Gery úr elé, miszerint első seregem kívánnám csapattársnak, a Black Templars sereget, Grosh csapattárs személyével. Igazából kis genyó csapatunk volt 10 járművel és két lépegetővel. Voltak pánikok, de a játékokat nézve nem éreztem elborultnak a listáinkat.

A küldetések és a korlátozások, melyek itt olvashatóak, nagyon jók voltak! Nem simán csak az állj fel és lődd a másikat. (Bár nálunk mindig ez volt az elsődleges taktika, és ahogy láttam, minden asztalon :D )

Csak pozitívat tudok mondani! A terep és asztalok is! Majdnem olyan jó volt mint nálunk Füzesabonyban, és igen, ebben a kijelentésben van egy nagy adag büdös elfogultság is :D

Egyébként mi harmadikok lettünk a 8 csapatból, és szerintem mindenki nagyon jól érezte magát!

A képek egyébként magukért beszélnek.

És ami meglepetés, hogy a második csapat egy ork csapat lett (még hogy az orkok gyengék mi? :D ), de a leges legjob Györkei Ákos (Loresh) ha jól emlékszem negyedik helyet ért el a testvére seregével. Ezt külön meg kell köszönnie neki. Ugyanis! (dobpergés!) otthon hagyta a saját seregét! :D Amiért azért kapott is kellemetlenkedő poénokat rendesen :D

Összességében csoda jó esemény volt, nagyon pozitív eddig minden tapasztalatunk. A játékosok nagyon fair játékot játszanak, mindenki szórakozni jön! Biztos hogy lesz még folytatás, nem tudni hol, hogyan, de én remélem, hogy tartjuk majd a csapat szellemét a versenynek. Mondjuk egy 1000 pontos, korlátozás nélküli. Három helyett két körrel, hogy időbe beleférjünk.

Na majd meglátjuk, egyelőre ennyi.

Köszönöm a figyelmet!

serrath

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://warhammer40k.blog.hu/api/trackback/id/tr788863234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Serrath 2016.07.03. 11:35:46

Egyet felejtettem ki a bejegyzésből. Petrow kolléga is meglátogatott minket, aminek külön örülök, hogy van "kívülállónak" is érdeklődése. Bár neki még tanulni kell a "baráti versenyre baráti listával jövök" dolgot :D

MeyilKree 2016.07.03. 14:50:23

Sajnos nekem viszonylag hamar haza kellett menni, de nagyon örültem hogy be tudtam nézni. Le a kalappal szervezes előtt tenyleg sokan voltak.
Loreshnek meg facepalm. :D

Jah, Zirriannal azért megültünk oldalt és nyomtunk Petrow vigyázó szeme mellett egy jó DeadZone tesztmeccset.
Remek buli volt, remélem őszre kész lesz a TS seregem és már én is be tudok szállni.

Petrow 2016.07.04. 08:37:09

@Serrath:
Jól éreztem magam, köszönöm a lehetőséget, hogy NYM-ként is befértem a KMCS-be :)

A nap hozadéka:
- Füzesabonytól Miskolcig, Debrecentől Nyíregyházig szitokszóvá tettem azt, hogy "Ravenwing"!
- TÁP státuszba helyeztem a Whirlwindeket! (ugyanitt, scratch missile battery-t grav devastator-re cserélek)
- A tanksokk reakció qrva félelmetes akció.
- Ékes anyanyelvünk új szavával ismerkedtem meg, amire még a helyesírás ellenőrző sem akad ki (fosóbúbolás)

Szóval, ha nem lesz véletlenül egyszerre 4 kerekem defektes az indulás napján, akkor tessék felírni még egyre. Következő megálló Debrecen?

"Bár neki még tanulni kell a "baráti versenyre baráti listával jövök" dolgot :D"
Mondja ezt a 6 járműves sereg, a 7 járműves cimborájával, meg az 5 db AP2 sablonnal :P

Petrow 2016.07.04. 08:40:39

@MeyilKree: Nagyon szívesen, várunk titeket Hévízen, hogy megismételhessük.

Serrath 2016.07.04. 09:12:26

@Petrow: mi nem lehetünk tápok, harmadikok lettünk :D
szóval a DA a legtápabb sereg, az ork meg a második legtápabb :D
de majd legközelebb máshogy lesz >: D
süti beállítások módosítása