Renoválás

2014. szeptember 27. 02:13 - gerry666

Gretchinek 2.rész

Petrow jó tanácsára kipróbáltam két módszert a festék eltávolítására. Az egyik a fékfolyadék volt a másik a hideg zsíroldó. Ebben a postban a zsíroldót vesézem ki.Kezdjük is az alanyokkal:

SAM_0541.JPG

Kicsit aggódtam, hogy esetleg bajuk lesz de gondoltam fémeknek azért talán nem de talpal tettem őket bele, hogy lássam műanyagnak árt-e bármennyit is.

 

És a hozzávalók:SAM_0542.JPG

Idáig elég egyszerű két vastag tálka zsíroldó,fékfolyadék, hasznavehetetlen újság és selejtezett fogkefék amit később leváltottam egy erősebb kefére mert nem sokat értek. Szóval az áztatás így nézett ki:

SAM_0544.JPGSAM_0548.JPG

Mint látható itt már szereztem be egy kevéske vizet ebbe letudtam mosni a keféket a sikálásnál. A zsíroldóban 20 percet hagytam ázni a figurát majd elkezdtem fogkefével kapirgálni közben mártogattam vártam egy percet megint és ezt ismételve párszor... jó párszor. Aztán hagytam ázni megint 15 percet és megint elkezdtem sikálni ezután így nézett ki:

SAM_0549.JPGSAM_0550.JPG

Hát nem az igazi én is el voltam kenődve de aztán észrevettem valamit:

SAM_0552.JPG

Az ott a seggénél festék... konkrétan olyan lett mint egy narancs szépen meg lehetett hámozni. Csak el kellett csípni egy nagyobb darabot és lehúzni róla. Szóval szikével és faragással fél óra alatt ez tárult a szemeim elé:

SAM_0553.JPGSAM_0554.JPG

Szinte teljesen lejött róla az összes festék persze a kötelező sorja itt sem maradhatott el szóval azokat leszedegettem róla. Itt nagyon elégedett voltam semmi baja nem lett se a figurának de még a talpának sem. Reménykedtem, hogy a fékfolyadék is ennyire hatékony lesz, de arról majd később. 

Innentől igazából csak a festés volt hátra.

SAM_0580.JPGSAM_0582.JPG

Köszönöm, hogy elolvastátok remélem tetszett ha bármi véleményetek, tanácsotok kérdésetek lenne nyugodtan dobjatok egy kommentet :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://warhammer40k.blog.hu/api/trackback/id/tr686732705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása