Haladás.

2011. január 15. 11:41 - gerry666

Na szóval megrendeltem végre a figurákat már csak megkel érkezniük. A fluffalis haladtam bárcsak egy kezdetleges történetet hoztam össze amit az alap storynélkül nem lehet annyira érteni de azt hiszem hogy, nem sikerült annyira rosszra. Bár annyira nem vagyok otthon a WHFB világában azért próbáltam alkotni valamit:D.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://warhammer40k.blog.hu/api/trackback/id/tr262585321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása