Warhammer Egy Krilgi Vér. part 2

2011. január 23. 22:30 - gerry666

-          Nos, általában ezért halállal szoktunk lesújtani, de azt hiszem itt ez nem méltó büntetés.

-          Ami azt illeti, mi tudjuk, hol van az apukád. De ő már élőholt az őseim felélesztették őt is, de nem harcra, hanem sörfőzésre kényszerítik az idők végezetéig. De nekünk hatalmunkban áll szabadon engedni őt.

-          Hogy mi?! N… nem inkább mondjátok, meg hol van, és majd mi megbosszuljuk azon az átkozotton!

-          Nos, rendben van tessék itt egy térkép. Bejelöltem, hogy hol van az a kastély. Illetve útra valóként vigyétek el a sört elvégre ez akkor a te söröd, hiszen az apád készítette őket.

Gromol komor arcán pár könnycsepp jelenik meg.

-          Gromol bácsi ne sírjon, újra látja majd az apukáját és meg bosszulhassa, amit vele tettek!(nyugtatya Alice Gromolt)

-          Nem azért sírok még sosem kóstoltam a törpék legendás sörét és most, hogy tudom milyen finom nem csalódtam az öregemben! Büszke vagyok rá, hogy én vagyok a fia! Mindent köszönök, önöknek további szép életet maguknak remélem még lássuk egymást.

-          Abban biztos vagyok.(mosolyodik el a három testvér)

A törpék kimennek, hát a kastélyból ahol még mindig sűrű köd van első úti céljuk visszamenni szülő városukba, hogy eldicsekedjék meg találták a legendás sört, amiről mindenki beszélt. Amikor visszatértek hatalmas ünnepséget rendeztek nekik és hősként tisztelték őket. Pár hónap múlva egy kisebb törpe sereggel elmentek a kastélyhoz. Ahol hatalmas harcot vívtak...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://warhammer40k.blog.hu/api/trackback/id/tr952608579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása