A SEGA elővette a polcról a Dawn of War szériát

2014. szeptember 24. 16:36 - CaptainRudolf

És bemutatkozik CaptainRudolf

Először is köszönném a bizalmat és a lehetőséget, hogy itt posztolhatok.
Magával az univerzummal nem a terepasztalon ismerkedtem meg, hanem egy 2004-es PC-Guruban. Azonnal lekötött és lebilincselt a stratégiával megdobott brutális RTS stílusa.

warhammer-40-000-dawn-of-war-fejleckep-0b7df9f73368670b0427.jpg

Leírhatatlanul sokat játszottam kezdetekben az alapjátékkal. De biztos vagyok benne, hogy ezzel nem vagyok egyedül. Egy idő után viszont meguntam a játékot és felkerült a polcra. Csak az elmúlt egy évben vettem elő újra, de most már az összes többi kiegészítőt is végigtolva (Winter Assault, Dark Crusade, Soulstorm). Steam-nek köszönhetően belevetettem magam a multiplayer-be. Gyorsan megtanultam, hogy nem úgy mennek a dolgok, mint single player-ben és kampányban. Alkalmazkodva a helyzethez, legtöbbet a Tau Empire-t használtam. Az összes kiegészítővel együtt már kilenc fajt irányíthatunk: Űrgárdisták, Káoszok, Orkok, Eldák, Birodalmi gárda, Tau Birodalom, Nekronok, Sötét eldák, Csata-Nővérek. Az utolsó kiegészítőben, a Soulstormban már előkerülnek a légi járművek is, de ezeket sajnos a Relic nagyon gyengén kivitelezte. Összegezve, talán a legjobb valós idejű stratégiai játék amivel valaha játszottam és bátran előveszem a napokban is egy ki öldöklésre.

warhammer-40000-dawn-of-war-2-fejleckep-a7e4c2c5723906a006ff.jpg
Az első játék totális kijátszása után Steam-en megvettem a második részt. Eleinte csak az alapjátékot. De annak a kampánya nem kötött le sokáig, így megvettem a két kiegészítőt is (Chaos Rising, Retribution). Izgatottan játszottam ezeket végig, elvégre egy történet végére kellett pontot tenniük, méltón lezárni a Vérhollók történetét. A történet lezárására a Retribution-ig kellet várni. Az alapjáték csalódását követően a Chaos Rising hatalmas élményt nyújtott. Végre az ellenséges oldalról támadhattam. A Retribution pedig minden elvárásomat kielégítette. Az összes játszható frakció (Űrgárdisták, Káosz, Eldák, Orkok, Birodalmi gárda, Tiranidák) mind kapott saját történetet, az alaptól eltérő cselekménnyel. Nem is akármilyen boss fight-tal a végén !!! Le a kalappal. Ez egyedülállónak és egyéninek mondható  ebben a műfajban.

warhammer-40000-dawn-of-war-2-chaos-rising-fejleckep-3cbf51908b8520e86259.jpg

A Retribution kapott egy saját játékmódot és két tucat dlc-t. Külön kinézetet kaptak az Ultragárdisták, a Sötét Angyalok, valamint egy ork, egy eldár és egy birodalmi csapat is. Az új játékmód, a The Last Stand lett. Ebben három hősnek kell minél több, maximum húsz hullámot kibírnia, két teljesen más arénában, más ellenfelekkel. Ez a játékmód nagyon megnyomta a játék Steam-támogatását. Plusz kaptunk egy nagyon hiányolt Tau Commandert is, A 2011-es a SpaceMarine játék kiadása után jött a baj. Az alapból három részesre tervezett Space Marine játék sajnos csak egy epizódot élt meg, az Ultragárdista Titus főszereplésével.

warhammer-40000-dawn-of-war-ii-retribution-fejleckep-67bcdcb90ca4084c871a.jpg

A THQ kiadó 2012-ben csődöt jelentett. A cég részeit, így a Relic-et, a Warhammer játékokért felelős részt is aukcióra bocsájtották. Az aukciót a SEGA nyerte, akik az idei évig hallgattak a sorozattal kapcsolatban. A Sega egy Warhammer 40.000 játékkal már előrukkolt, ez a Kill Team volt. Ezt majd egy későbbi cikkben fejtegetem, ahogy a Space Marin-t is. 
ÁM!!! Szeptember közepén hirtelen Steam-en az összes Dawn of War játék frissítésre került. Első frissítéssel csak a THQ logót cserélték le Sega-ra. Ezután a második részhez jött egy külön patch is. Nagyon úgy néz ki hogy a Sega elővette a Warhammer sériát és elkezdte picit leporolni. Szinte biztos vagyok benne, hogy ezt valamilyen okkal teszik, remélhetőleg vagy készül a Dawn of War harmadik része, vagy egy másik az univerzumhoz köthető játék.

Nagyon nagy a várakozás, de addig is, öljétek az eretnekeket! a Császárért!
-CaptainRudolf

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://warhammer40k.blog.hu/api/trackback/id/tr206727767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása