Konvertálás egyszerűen 1.rész

2014. október 15. 00:00 - gerry666

Ork weirdboy

Konvertálni kétféle okból lehet, ha jobbat akarunk csinálni vagy olcsóbbat. Természetesen előfordul, hogy egyszerre mindkettő sikerül de mivel én nem vagyok valami jó az ilyenekben így inkább az egyszerűbb megoldásokat szeretem. Szóval az új rovatban az általam elkészített konverziókat mutatom be amihez rendszerint igyekszek a legegyszerűbb dolgokat felhasználni. Hozzám került régebben egy avatars of war goblin king figura amibe rögtön beleszerettem és ki is festettem. 

Mivel 40k orkokhoz kaptam így elkezdtem gondolkodni mire lenne jó  és egyből a weirdboy jutott eszembe. Mivel alapból a Weirdboy a sámánokhoz hasonló így fantasy figurák még jobban illenek hozzá. A goblin king is tele van mindenféle cuccal aggatva béka,hordó,batyu minden ami egy weirdboynál is lehet.Valamint ő rossz hold klános lesz ezért megteheti, hogy legyen koronája ami meg azért van rajta, hogy eltakarja az agyát slussz passz :D.Ám az eredeti figura 40mm es basen volt az enyém pedig 25mm esen captatott. Szóval kellett egy nagyobb base illetve egy kis ihlet. Amit egy kallódóban lévő fantasys goblin adta meg. Azt akartam elérni, hogy ha már a figura pont úgy néz ki ami megállíthatatlanul tör előre legyen ami vissza fogja pont mint az eredeti weirdboy figurán. Így azt akartam, hogy a goblinok láncokkal fogják vissza. Viszont nem sok hely volt ahova lehetett tenni a láncot szóval maradva abban, hogy inkább egy lesz csak ilyen. A másik kettőn gondolkoztam mi lenne jó a fluff szerint ugye kolompok jelzik a közeledtét gondoltam akkor ha már kolompos gomblinom nincs akkor egy zászlót fog magával vinni az egyik és majd üvöltözik, hogy mindenki mennyen az útból. A harmadik pedig egy hálós gobó lett, hogy ha elszökne a nagyfiú megpróbálják leteríteni :). A következőkre van szükség csupán.

1x Avatars Of War goblin King

3x Night goblin (fantasys ismerősöknek lehet hogy van elfekvőben és eltudod tarhálni tőlük vagy meggyőződ őket sörrel)

1x kulcstartó lánc

1x kulcstartó kampója

1x gémkapocs

1x 40mm baseSAM_0612.JPG

Az egyik kardtartó gobó kéznek levágtam a kard részét. Majd egy harapófogó segítségével levágtam róla a kampót. És egy Másik fogó segítségével kitágítottam, hogy beleférjen a lánc. SAM_0615.JPGEzután odaragasztottam a kampóhoz a láncot majd ezt óvatosan a goblinra. A goblinokat pedig kupakokra ragasztottam egy pöttynyi pillanatragasztóval. Mivel így kilehet festeni őket és a legkisebb erővel le is lehet szedni őket a kupakról.Valamint megnéztem nagyjából hova teszem a goblin kinget a talpon.SAM_0618.JPGEzután jött (a szombat esték leggyakrabban használt kifejezésével élve)az alapozás.SAM_0619.JPGEzután szépen egyesével kifestettem őket.SAM_0622.JPGSAM_0628.JPGEzután óvatosan leszedtem őket a kupakokról. Elkezdtem pozíciókba helyezni a figurákat, hogy nézne ki a legjobban. Úgy akartam, hogy a láncos goblin a levegőben repüljön mintha hirtelen indult volna el a goblin king de mivel ezeknek a figuráknak az alja teljesen egyben van így elég bugyután nézett volna ki szóval maradtam egy kicsit kevésbé extrém megoldásnál. A láncot kiegyenesítettem és pillanatragasztóval gondoskodtam róla, hogy úgyis maradjon. Majd felragasztottam a goblin kinget és szépen egyesével feltettem a többi goblint úgy hogy jól nézzen ki az összkép. Ezután pedig fel is ragasztottam a gobókat egyesével úgy, hogy ne nagyon mozduljanak el lehetőleg.SAM_0637.JPGMind látható a láncot így nem fogja semmi szóval fogtam egy gémkapcsot kicsit kihajtottam és ahol meghajlott lecsippentettem. Ezt aztán felragasztottam a láncra majd kifestettem. És végül ez lett belőle:SAM_0629.JPGSAM_0642.JPGSAM_0648.JPG

Ha újonnan akarod megvenni a dolgokat akkor rosszabbul jössz ki mintha vennél simán egy weirdboy-t. Viszont ha van egy figurád ami nem tudod mire lehetne jó egy kis ötlettel valamint idővel szinte mindig megoldható, hogy a 40k világához illeszd . Remélem sikerült ötleteket adnom és kedvet hozni egy kis konvertáláshoz :).

Ha tetszett a cikk kövess minket facebbok oldalunkon, ahol a postokon kívül egyéb érdekességeket és projektjeinket is láthatjátok.

Valamint ha bármi észrevétel lenne nyugodtan dobjatok egy kommentet, nem harapunk ;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://warhammer40k.blog.hu/api/trackback/id/tr176793505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása